Telia ACE

En kontaktcenterlösning för sömlösa kundmöten och smarta konversationer.

Ung kvinna jobbar med laptop på kafé

Ett optimalt verktyg för alla kanaler

Det krävs kraftfulla verktyg för att erbjuda förstklassiga kundupplevelser. Med Telia ACE får du tillgång till alla funktioner du behöver för ett framgångsrikt kundmöte. Med hjälp av inbyggd intelligens ligger du steget före i varje kontakt – och historiken följer med. Det är lika enkelt som det är effektivt.

  • Marknadsledande i Norden

    Telia ACE hanterar fler än 350 miljoner interaktioner varje år.

  • Alla kanaler i en applikation

    Hantera ärenden oavsett om de kommer från digitala kanaler eller telefon.

  • Flexibla paketeringar

    Anpassningsbara lösningar efter organisationens behov, brukare och storlek.

Vill du veta mer?

Fyll i dina kontaktuppgifter så kontaktar vi dig så snart som möjligt.

ACE Knowledge – hjälp till självhjälp på webben

Rätt kunskap vid rätt tidpunkt

Med ACE Knowledge blir informationen tillgänglig och lätt att hitta, oavsett om du väljer att presentera den i en intern portal eller i en widget på er webbsida.

Lätt att administrera

Med ACE Knowledge ger vi kundtjänstorganisationen större makt och kontroll över informationen. Ni gör snabbt och effektivt ändringar i det lättadministrerade webbgränssnittet. Självklart slår de igenom direkt.

Ta ansvar hela vägen

Med en kontaktstrategi förbättrar ni kundupplevelsen och gör det lättare för kunder att få den hjälp de behöver. ACE Knowledge kopplar sömlöst över kunden till en agent när det behövs och säkerställer att agenten har all den information som behövs för att effektivt lösa kundens problem.

Susanne Jonsson Skånetrafiken
Telia skapar ett stort värde för oss som kund, vilket bland annat har gjort det möjligt för oss att bli bäst i Sverige på kundservice.
– Susanne Jonsson, områdeschef kundservice, Skånetrafiken

Vill du veta mer?

Fyll i dina kontaktuppgifter så kontaktar vi dig så snart som möjligt.

Ja, Telia ACE har en så kallad Operator Connect status hos Microsoft och Microsoft Teams kan användas som ljudbärare.

Telia ACE driftas primärt i Telias säkra och redundanta datahallar i Sverige där även lagring och backup sker. Det finns även vissa tilläggs-tjänster som driftas inom EU.

Antalet handläggare kan vara allt från tio stycken upp till flera tusen och dessa kan arbeta från valfri geografisk plats.