FRÅN INTERAKTION TILL KONVERSATION
Nu följer vi upp förra årets succé och bjuder in dig till en spännande och informativ halvdag. Kundmötet utvecklas och vi går in i en ny era med fokus på AI-drivna konversationer. Ta del av de senaste trenderna, best practice och demos. Vi utforskar hur smarta lösningar online kan användas för bättre kundupplevelser samt vinsterna med att skapa en effektiv arbetsplats. Vi berättar förstås också om tekniken som gör det möjligt - Telia ACE.

PÅ AGENDAN
Trender och framtid - vi spanar på det senaste inom kundmötet och vilka trender vi tror har mest påverkan på framtidens kundmöte.
Nyheter i Telia ACE - vad har hänt sedan sist? Vi bjuder på många nya spännande funktioner för ett bättre kundmöte.
Den smarta arbetsplatsen - smarta verktyg som frigör tid för annat i kunddialogen.
Kundcases och best practice - hur gör andra? Ni får ta del av spännande exempel på hur andra har gjort för att få nöjdare kunder och effektivare verksamhet.
Telia ACE roadmap - vad är på gång? Vi berättar om kommande funktioner och satsningsområden.
Kundmötet online - hur möter vi kunderna online och får en sömlös upplevelse genom kanaler? Lyssna på våra experter som delar med sig av best practice i hur du designar din kundingång online.
Conversational AI - hur påverkar Artificiell intelligens våra kundmöten? Vi berättar om vår syn den nya tekniken och vilka möjligheter den ger.

VAR OCH NÄR?
Köpenhamn 7 maj kl. 9 -12
Sundsvall 9 maj kl. 12 - 15.30, Quality Hotel
Malmö 15 maj kl. 12 - 15.30, Clarion Hotel & Congress
Stockholm 20 maj kl. 12 - 15.30, Telias kontor i Solna
Helsingfors 3 juni kl. 12 - 16, Telias kontor
Oslo 4 juni kl. 12 - 15.30, Radisson Blu Plaza Hotel
Ta chansen att dela erfarenheter och utöka ditt nätverk. Eventet är kostnadsfritt och vi bjuder på lunch.
Varmt välkommen,
Anna Törnqvist, Erbjudandeansvarig för Telia ACE