Felsök din Onedrive

Har du problem med att synka dina filer till Onedrive kan du gå igenom denna guide.

  1. Kontrollera hur filerna ser ut i Utforskaren. Om vissa mappar har ett rött kryss eller är rödmarkerade så är de inte korrekt synkade.

  2. Kontrollera också Onedrive-symbolen som finns längst ner till höger på skärmen, nere vid datum/tid. Är den röd eller felmarkerad är det något som inte stämmer. Högerklicka i sådana fall på symbolen och klicka på Reparera.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT