Avsluta Anslutning Klocka – Apple Watch

I den här guiden beskriver vi hur du avslutar tjänsten Anslutning Klocka.

Avsluta Anslutning Klocka på din Apple Watch

  1. Öppna appen Apple Watch på din iPhone.

  2. Tryck på fliken Min klocka och därefter på Mobilnät.

  3. Tryck på informationssymbolen till höger om TELIA under MOBILABONNEMANG.

  4. Tryck på Ta bort och bekräfta därefter ditt val.

  5. Om ditt mobilabonnemang är kopplat till ett kundavtal är du nu klar och tjänsten är avslutad. Om inte, fortsätt enligt steg 6.

  6. Du blir nu ombedd att logga in med ditt MyBusiness-konto för att verifiera dig.

  7. När du har loggat in och verifieringen är klar får nu valet att avsluta anslutningen. Tryck på Avsluta och därefter OK för att avsluta tjänsten.

  8. Klart! Anslutning Klocka är nu avslutat på din Apple Watch.

Vill du hellre prata med oss?

Om du inte hittar det du söker, kan du slå en signal till oss istället. Vi finns här och svarar på dina frågor måndag till fredag klockan 08–18.

Från utlandet: +46 771 99 04 00