Kontaktcenter

Samordna alla kontakter med dina kunder. Dina kunder vill inte bara nå dig via telefon, i dag behöver du även samordna kontakterna via chatt, e-post, fax och sociala medier. 

  • Telia CallGuide

    Med Telia CallGuide får du en gemensam kö för olika växlar, oavsett om de är av olika modeller och står på olika orter. Telia CallGuide är enkel och säker att installera och ger dig en utmärkt möjlighet att gå över stegvis från vanlig telefoni till ip-telefoni.

  • Telia CallGuide Express

    Det här är en komplett tjänst för effektiv telefonbaserad kundvård. Du får tillgång till färdiga kontaktcenterfunktioner som vi producerar i vårt nät. Telia CallGuide Express kan anslutas till olika typer av växlar, inklusive Centrex.

  • Telia Entry

    Telia Entry, det självklara valet för dig som har egen Contact Center tjänst och vill ansluta det mot det publika telefoninätet. Telia Entry bygger på SIP-protokollet och är kostnadseffektiv, skalbar och kan anpassas till kunds behov av konnektivitet.

     

  • Genesys

    Genesys är ett marknadsledande, framtidssäkert och skalbart kontaktcenter. Du får ett kontaktcenter som har multikanalkö och hög driftssäkerhet. Vill du kan det vara helt ip-baserat. Med Genesys kan du erbjud dina kunder tjänsterna som de vill ha.

  • Konsulttjänster

    Våra konsulter hjälper dig att ge bättre service för dina kunder, effektivisera företagets interna processer, säkerställa rätt kanal för rätt ärende och maximera effekten av ditt kontaktcenter.
     

  • Självbetjäning

    Låt kunderna eller medborgarna ordna enklare ärenden på egen hand via telefonen eller webben. Din vinst är en mer effektiv och lönsam verksamhet som ger service dygnet runt. Självbetjäning ger dig mer tid för kvalificerad kundvård.
     

Det senaste från Trender & Nytta