FRÅN KANALFOKUS
TILL KUNDRESA
Telia Connect2Customers 2016 | 21 november
Inspiration och tips om kundmötet

Kundupplevelsen är allt
För att stå dig i konkurrensen måste du ge kunden bästa möjliga upplevelse. Så här lyckas du.

Välj rätt kanalstrategi
Studie pekar ut bästa mixen av försäljnings- och marknadskommunikationskanal för dig som finns på nätet, bara har en fysisk butik eller både och.

Öka din försäljning med mobilen
Mobilen blir allt viktigare i e-handeln. Här är knepen som sätter fart på din affär.

Vässa affärerna - tänk digitalt
Med kunder som är ständigt uppkopplade står handeln inför helt nya utmaningar. Här är möjligheterna du kan nyttja.

Hemliga kunder är hemligheten
Digitalisering, globalisering och e-handel skapar allt mer krävande konsumenter. Hur vet du om du lyckas hålla jämna steg med dina kunders förväntningar?

Kunddialogen som startar digitalt
Allt oftare startar kundens kontakt med ett företag i någon digital kanal. Se till att vässa kundservicen i dessa kanaler.

Ökat sälj med sociala medier
Många tror att sociala medier inte påverkar deras köpbeslut. Men experterna på sociala medier tror att många påverkas mer än de själva tror.

Customer first, inte mobile first
Det är inte helt enkelt att bli framgångsrik inom e-handel. Det handlar först och främst om att förstå konsumenternas beteende.

Viktig del av kundmötet glöms bort
Många missar att erbjuda kundanpassade leveransalternativ, och missar därför vart femte köp.

Silon hotar kundupplevelsen
Kom ut ur silon! Företagens traditionella hierarkier är ett hot mot både konkurrenskraft och kundupplevelse.

Digitala och fysiska shoppingstrategier
Kunden använder sin smartphone i butiken för att jämföra priser och ta foton för att lägga upp på sociala medier och få smakråd.

Mobilen räddar handlarna från butiksdöden
Smartphones har revolutionerat e-handeln och spelar en avgörande roll även i fysiska butiker.

Framtidens kundmöte – sömlöst, personligt och i tid
Kundmötet i centrum för den digitala transformationen. Den nya vågen av digitalisering drivs av förändrade konsumentbeteenden och snabb teknikutveckling.