Webbinarium
ACE Knowledge
ACE Knowledge med smart FAQ transformerar webben
Välkommen till ett smartare kundmöte på webben
ACE Knowledge med smart FAQ transformerar det digitala kundmötet.
Idag har de flesta företag en välfungerande webbshop där det är enkelt att lägga produkter i varukorgen, fortsätta till kassan och betala. Även marknadens minsta aktörer. Dessvärre är den digitala kundresan inte alltid lika stabil efter det att köpet är avslutat.
När kunden har en fråga återvänder de till webben, men om de inte hittar svaret omedelbart kontaktar de kundtjänst via mejl eller telefon. En smart FAQ gör det enkelt för kunden att snabbt hitta rätt.
Häng med på vårt webbinarium där vi berättar hur ACE Knowledge med smart FAQ avlastar kundtjänst samtidigt som det ger gladare kunder.
När: Online den 7 april kl 09:00-09:30.
Telia ACE
Telia ACE är en plattform för sömlösa kundmöten och smarta konversationer. Med hjälp av inbyggd intelligens ligger ni steget före i varje kontakt – och historiken följer med.