Single Sign On

Första gången du ansluter ditt konto till MyBusiness behöver du ange ditt användarnamn och lösenord. Efter att du har kopplat ditt konto till MyBusiness kommer du inte behöva ange dina uppgifter vid nästa inloggningstillfälle.

Single Sign on till de olika servicewebbarna


Ange ditt användarnamn och lösenord. Klicka på Verifiera.

Ett sms med en verifieringskod skickas till det mobilnummer som angivits för detta MyBusiness-konto.

I de fall du behöver ändra telefonnummer dit verifieringskoden går, gör du det genom att klicka på kugghjulet längst ut till höger i menyn/headern.
Under Personlig information klickar du på Min profil och därefter på Ändra nummer. Lösenord behövs för att ändra telefonnummer eller e-post.

Skriv in koden i fältet och klicka på Verifiera.

Denna typ av verifiering och inloggning behöver endast göras vid första inloggningstillfället.

 

SINGLE SIGN ON - INSTRUKTIONSFILM

I den här instruktionsfilmen kan du se hur Single Sign On fungerar i MyBusiness.

 

 

SÖK SUPPORT