Beställ e-postfaktura

Vill du ha fakturan direkt i din e-post? Beställ det genom MyBusiness. 

Via MyBusiness

  1. Logga in på MyBusiness.
  2. Välj Fakturor i menyn.
  3. Klicka på Hantera fakturahantering.
  4. Välj det aktuella fakturakontot du önskar administrera och klicka på Redigera.
  5. Klicka på Leveransmetod.
  6. Du kan här välja en Redan registrerad mottagare alternativt välja att skapa en Ny mottagare.
  7. Fyll i uppgifterna för den nya mottagaren och klicka på Spara.

 

För att registrera och verifera en ny mottagare se nedan steg.

Tips! Är du osäker på vilket fakturakonto som ett abonnemang ligger på kan du under "Fakturor" söka på ett abonnemangsnummer och ta dig in den vägen för att hantera fakturakontots inställningar.

Skapa ny mottagare och verifiera e-postadress

  1. Välj Skapa Ny Mottagare.
  2. Fyll i e-postadressen i båda rutorna
  3. Bocka i rutan: "Jag accepterar villkoren".
  4. Klicka på Spara.

Registreringen är nu klar.

Vi har uppmärksammat att endel e-postklienter stoppar våra utskick med säkerhetsfilter, i de fallen kan man lägga in vår e-postadress som en godkänd adress. Våra fakturor skickas från avsändaren faktura@telia.se.

 

Inget inlogg till MyBusiness?

Saknar du ett inlogg till MyBusiness kan du kontakta vår kundservice för att få hjälp med att beställa e-postfaktura.

MyBusiness och kontakt

Här kan du skapa ett konto till MyBusiness.
Klicka på Registrera. Välj Mitt Företag och fyll i formuläret på sidan. Det är endast firmatecknare som kan registrera ett nytt konto.

Saknar du ett inlogg till MyBusiness kan du kontakta vår kundservice för att få hjälp med ditt ärende.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT