Ansök om autogiro

Anmäl dig till autogiro så dras fakturabeloppet automatiskt på förfallodagen från det konto du angivit.

Anmäl dig till autogiro

Ladda ner ansökan om autogiro här.

Fyll i och skicka blanketten till:

TeliaSonera Sverige AB
Svarspost 108310043
978 00 LULEÅ

Tänk på att handläggningstiden är upp till fyra veckor.

Vad händer om det saknas pengar på mitt konto som är anslutet till autogiro?

Om det saknas pengar på ditt konto vardagen före förfallodagen skickar vi en påminnelse via posten. Saknas det pengar på kontot två gånger i följd så upphör autogirobetalningen hos Telia. Funktionen upphör däremot inte hos din bank. Om du åter vill ansöka om Telia Autogiro får du skicka in en ny autogiroblankett till oss. Du måste då också säga upp den gamla autogirobetalningen hos din bank.

För att avsluta ditt autogiro, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Om du av någon anledning inte vill medge en girering kontaktar du vår kundtjänst senast fem arbetsdagar före förfallodagen.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT