Ett optimalt verktyg för alla kanaler
Marknadsledande i Norden
Telia ACE hanterar fler än 350 miljoner interaktioner varje år.
Alla kanaler i en applikation
Hantera ärenden oavsett om de kommer från digitala kanaler eller telefon.
Flexibla paketeringar
Anpassningsbara lösningar efter organisationens behov, brukare och storlek.
ACE Knowledge – hjälp till självhjälp på webben
Rätt kunskap vid rätt tidpunkt
Med ACE Knowledge blir informationen tillgänglig och lätt att hitta, oavsett om du väljer att presentera den i en intern portal eller i en widget på er webbsida.
Lätt att administrera
Med ACE Knowledge ger vi kundtjänstorganisationen större makt och kontroll över informationen. Ni gör snabbt och effektivt ändringar i det lättadministrerade webbgränssnittet. Självklart slår de igenom direkt.
Ta ansvar hela vägen
Med en kontaktstrategi förbättrar ni kundupplevelsen och gör det lättare för kunder att få den hjälp de behöver. ACE Knowledge kopplar sömlöst över kunden till en agent när det behövs och säkerställer att agenten har all den information som behövs för att effektivt lösa kundens problem.

Telia skapar ett stort värde för oss som kund, vilket bland annat har gjort det möjligt för oss att bli bäst i Sverige på kundservice.
Ja, Telia ACE har en så kallad Operator Connect status hos Microsoft och Microsoft Teams kan användas som ljudbärare.
Telia ACE driftas primärt i Telias säkra och redundanta datahallar i Sverige där även lagring och backup sker. Det finns även vissa tilläggs-tjänster som driftas inom EU.
Antalet handläggare kan vara allt från tio stycken upp till flera tusen och dessa kan arbeta från valfri geografisk plats.