Appar och tjänster

Här hittar du enkla guider för appar och tjänster, information kring faktura och betalning, hjälp med felsökning och svar på vanliga frågor. Välkommen till Telias support för appar och tjänster.

Välj en kategori nedan

E-post är något vi inte längre erbjuder. Du som redan har en e-postadress från oss kan logga in i vår webmail för att läsa och skicka e-post.

Om du köper ett abonnemang där det exempelvis ingår en tjänst utan extra kostnad skickar vi ett mejl till dig. I det mejlet finns en aktiveringslänk och instruktioner för hur du ska komma igång.

Om du inte har fått något mejl från oss, finns samma information på Mitt Telia. Antingen på webben eller i appen.

Om du vill se vilka tjänster du har och vad som ingår i dem kan du logga in på Mitt Telia. Antingen på webben eller i appen.

Är du sugen på någon av våra andra tjänster? Här har vi samlat alla våra tilläggstjänster.

Om du har ett Spotify-abonnemang direkt via Spotify behöver du först nedgradera det till ett gratisabonnemang (Free). Du kan därefter beställa Spotify Family via oss.

Om du istället har ditt Spotify-abonnemang via oss behöver du inte nedgradera det, utan kan direkt byta till Spotify Family.

Du kan enkelt ta bort och avsluta tjänster på Mitt Telia.