Erbjudande

PRISFÖRÄNDRINGAR I DIN TV-TJÄNST

Vi jobbar målmedvetet för att ha det bästa tv-utbudet och utvecklar tjänsten baserat på kunskap om hur våra kunder vill se på tv idag och i framtiden.

Här har vi samlat information om förändringarna i tv från Telia.

Höjd månadsavgift på några av våra tv-paket

För ett antal av våra tv-paket har priserna justerats. Nya priserna gäller för dig från och med 18 januari 2017. Om du har bindningstid gäller det när den har gått ut. Här kan du se prislistan och hur dina tv-paket påverkas av förändringen.

Förbättringar

Vi på Telia satsar på att utveckla vår tv-tjänst, så att den ska vara så bra och aktuell som möjligt för dig. Vi tittar särskilt på utbudet av program, serier och filmer – och att du ska kunna titta på tv när och hur du vill. Under året har vi förbättrat ett antal saker, till exempel:

• Fler kanaler med HD-kvalitet.

• Du kan se vår streamingtjänst Play+ på två enheter samtidigt.

• Du har tillgång till vår app i Apple-tv.

• Dina Viasat-kanaler ingår i Play+ utan extra kostnad. (endast Viasat-kunder)

Se vad du har idag

Mitt Telia finns bland annat information om bindningstider och din faktura med detaljer om vad du betalar idag.

Om du vill säga upp ditt tv-paket

Om du inte accepterar det nya priset har du rätt att säga upp det berörda tv-paketet. Uppsägningen gäller från den dag ändringen träder i kraft om den görs senast 17 januari 2017.

Vid bindningstid måste uppsägningen ske senast dagen innan den löper ut. Ring oss i så fall på 90 200. På Mitt Telia kan du se din bindningstid.

Mer om vår tv-tjänst

Läs gärna mer om vår tv-tjänst fylld av tv-paket, playtjänster, filmer och serier.