Uppsägning av abonnemang

Livet kan förändras. Två boenden kan blir ett och vissa intressen minskar medan nya väcks. Vi förstår att dina behov ändras ocn nu kan du byta, ändra och avsluta dina abonnemang för mobiltelefoni och mobilt bredbandMitt Telia. Logga in och välj det abonnemang du vill förändra.

Vill du säga upp fast telefoni, fast bredband, tv eller bredbandstelefoni, kontakta vår kundtjänst på 90200

Andra tjänster och abonnemang vill vi gärna prata med dig om innan vi skiljs åt. Detta för att se om vi kan erbjuda något som passar dina behov bättre. Är du missnöjd med dina tjänster, är det viktigt för oss att förstå varför och vad vi kan göra bättre. Om någon annan ska ta över ditt abonnemang, kan du fylla i och skriva ut en överlåtelseblankett här.

Uppsägningstid och bindningstid gäller enligt det avtal du har tecknat med Telia. På Mitt Telia kan du se din ev. bindningstid.

Ska du flytta?

Om du ska flytta, kan du ser här vad vi kan leverera på din nya adress och även göra en flyttanmälan för att ta med dina tjänster till din nya adress.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT