Uppsägning av abonnemang

Behov förändras och på Mitt Telia kan du enkelt anpassa ditt innehav av vissa abonnemang och tilläggstjänster genom att aktivera eller avsluta dem som det passar dig.

Du kanske vill ha Storytel under semestern och Spotify när du är tillbaka i vardagen?

VAD KAN JAG PAUSA OCH AVSLUTA ONLINE?

Vissa av tjänsterna kan du även avsluta via sms.

Skicka:
STOPP SPOTIFY till 4466
STOPP READLY till 4466
STOPP STORYTEL till 4466
STOPP SAFE till 4466
STOPP CMORE till 4466
STOPP FÖRSÄKRING till 4466
STOPP FRI SURF LYSSNA till 4466
 

VAD BEHÖVER JAG AVSLUTA VIA KUNDTJÄNST?

Vill du avsluta ditt mobilabonnemang, ditt mobila bredband, ditt fasta bredband eller tv-paket, kontakta vår kundtjänst på 90 200. Då kan vi se om vi kan erbjuda något som passar dina behov bättre. Är du missnöjd med dina tjänster, är det viktigt för oss att förstå varför och vad vi kan göra bättre.

Om någon annan ska ta över ditt abonnemang, kan du fylla i och skriva ut en överlåtelseblankett här.

Ska du flytta?

Om du ska flytta, kan du se här vad vi kan leverera på din nya adress och även göra en flyttanmälan för att ta med dina tjänster till din nya adress. Gör din anmälan online, så bjuder vi på flyttavgiften (värd 500 kr).

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon

SÖK SUPPORT