Uppsägning av abonnemang

 

Livet kan förändras. Två boenden kan blir ett och vissa intressen minskar medan nya väcks. Vi förstår att dina behov ändras och vill du avsluta dina mobila abonnemang, ditt fasta bredband eller tv-paket, kontakta vår kundtjänst på 90200. Då kan vi se om vi kan erbjuda något som passar dina behov bättre. Är du missnöjd med dina tjänster, är det viktigt för oss att förstå varför och vad vi kan göra bättre.

Vill du säga upp din fasta telefoni, kan du avsluta abonnemanget på Mitt Telia. Logga in med BankId eller lösenord. Uppsägningstid och bindningstid gäller enligt det avtal du har tecknat med Telia. På Mitt Telia kan du se din ev. bindningstid.

Om någon annan ska ta över ditt abonnemang, kan du fylla i och skriva ut en överlåtelseblankett här.

 

Ska du flytta?

Om du ska flytta, kan du se här vad vi kan leverera på din nya adress och även göra en flyttanmälan för att ta med dina tjänster till din nya adress. Gör din anmälan online, så bjuder vi på flyttavgiften (värd 500 kr).

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT