Supportassistenten
Supportassistenten är ett program som jobbar i bakgrunden på din dator och hittar och rättar till eventuella problem automatiskt. Den hjälper dig bland annat med din internetanslutning, trådlösa uppkoppling, webbläsare och e-post.
Produkten är tyvärr borttagen.
Supportassistenten hjälper dig med:
- Dina uppkopplingsproblem, allt från att aktivera nätverkskort, ta bort proxy, rätta felaktiga inställningar för nätverkskortet m.m
- Att ställa in trådlöst nätverk
- Att konfigurera din e-post automatiskt.
- Reparera felaktiga inställningar i ditt e-postprogram
- Kontrollera att din utrustning är korrekt inställd
Systemkrav
Operativsystem: Windows Vista, 7, 8, 8.1, 10 (32- och 64-bit). Mac OS X 10.8 till 10.10
Skärmupplösning: Minst 1024x768.
Diskutrymme: Minst 150 MB ledigt hårddiskutrymme.
E-postprogram (POP3/IMAP): Windows Mail, Windows Live Mail, Outlook 2002-2013, Thunderbird och Apple Mail.
Webbläsare: Internet Explorer 7 och senare, Mozilla Firefox 3 och senare, Google Chrome, Safari och Opera.
Har du problem med din e-post?
Här hittar du de vanligaste frågorna och svaren samt tips på hur du kan hitta lösningar om du har problem med e-posten.