Supportassistenten

Supportassistenten är ett program som jobbar i bakgrunden på din dator och hittar och rättar till eventuella problem automatiskt. Den hjälper dig bland annat med din internetanslutning, trådlösa uppkoppling, webbläsare och e-post.

 

Ladda ner för Windows     Ladda ner för Mac

Supportassistenten hjälper dig med:

  • Dina uppkopplingsproblem, allt från att aktivera nätverkskort, ta bort proxy, rätta felaktiga inställningar för nätverkskortet m.m
  • Att ställa in trådlöst nätverk
  • Att konfigurera din e-post automatiskt.
  • Reparera felaktiga inställningar i ditt e-postprogram
  • Kontrollera att din utrustning är korrekt inställd

Systemkrav

Operativsystem: Windows Vista, 7, 8, 8.1, 10 (32- och 64-bit). Mac OS X 10.8 till 10.10
Skärmupplösning: Minst 1024x768.
Diskutrymme: Minst 150 MB ledigt hårddiskutrymme.
E-postprogram (POP3/IMAP): Windows Mail, Windows Live Mail, Outlook 2002-2013, Thunderbird och Apple Mail.
Webbläsare: Internet Explorer 7 och senare, Mozilla Firefox 3 och senare, Google Chrome, Safari och Opera.

Har du problem med din e-post?
Här hittar du de vanligaste frågorna och svaren samt tips på hur du kan hitta lösningar om du har problem med e-posten.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT