Saknar kanaler/textning i Play+


Om du saknar kanaler eller playtjänster

Logga in på Mitt Telia för att se vilka kanaler och playtjänster du har rätt till i enlighet med det tv-paket du har köpt. Om du inte kan komma åt en specifik kanal eller playtjänst som ingår i det tv-paket du har köpt kontaktar du vår support.

Är kanalerna nybeställda kan ta några minuter innan kanalerna finns tillgängliga, prova att logga ut och logga in igen efter en stund.

Om textning inte fungerar

Klicka på textsymbolen i nedre delen av spelaren för att få upp valbara alternativ. Kontrollera att textning är påslagen. Det kan också vara så att visst innehåll inte är textat från innehållsleverantören. Detta framgår då i detaljinformationen för varje program/film alternativt att textsymbolen i spelaren är grå.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT