Saknar kanaler/textning i Play+


Om du saknar kanaler eller playtjänster

Logga in på Mitt Telia för att se vilka kanaler och playtjänster du har rätt till i enlighet med det tv-paket du har köpt. Om du inte kan komma åt en specifik kanal eller playtjänst som ingår i det tv-paket du har köpt kontaktar du vår support.

Är kanalerna nybeställda kan ta några minuter innan kanalerna finns tillgängliga, prova att logga ut och logga in igen efter en stund.

Om textning inte fungerar

Klicka på textsymbolen i nedre delen av spelaren för att få upp valbara alternativ. Kontrollera att textning är påslagen. Det kan också vara så att visst innehåll inte är textat från innehållsleverantören. Detta framgår då i detaljinformationen för varje program/film alternativt att textsymbolen i spelaren är grå.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon

SÖK SUPPORT