Problem med Storytel i mobilen

Om du upplever problem med Storytel i mobilen, testa något av följande:

  1. Byt från offlline-läge till online-läge och spara ner den aktuella boken igen. Se till att du har en bra uppkoppling eller använder ett stabilt wifi-nät. Kontrollera att boken har laddats ner till 100% innan du börjar lyssna eller stänger appen.
  2. Radera appen och installera den på nytt. Dina nedladdningar sparas centralt och kommer inte att försvinna för att du tar bort appen. Starta sedan om mobilen.

Vid fortsatta problem, kontakta Storytels kundtjänst.

Lyssna i både mobilen och surfplattan!

Du vet väl att du kan ladda ner och lyssna på dina böcker både i mobilen och surfplattan? När du aktiverat ditt Storytel är det fritt fram att använda kontot i alla dina mobila enheter.

Storytel fungerar med iPhone, iPad (iOS5 och nyare) och Android (OS 1.6 och nyare).

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT