Problem med Spotify i din tv

För att använda Spotify i din tv behöver du ett Spotify Premium-konto samt en bredbandstjänst från Telia. Om du upplever problem med Spotify i din tv, gör då följande: 

  • Kontrollera att ditt bredband inte berörs av en aktuell driftstörning.
     
  • Var noga med att använda korrekt användarnamn och lösenord när du loggar in. Pröva dina uppgifter genom att logga in på Spotifys hemsida. Där kan du även få dina uppgifter skickade till din e-postadress.
     
  • Kontrollera att tv-boxen är ansluten till din trådlösa router. 
     
  • Om tv-boxen stängs av när du börjat använda Spotify tv:n kan felet orsakats av korrumperade länkar. Kedjelänken längst till höger i den svarta rutan indikerar på en bruten länk. Alla låtar som har markerats med kedjelänken måste tas bort från Spotify via datorn och läggas till igen innan tjänsten kan fungera i din tv-box igen.  

För vidare hjälp är du välkommen att kontakta oss.

 

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT