TELIA <3
HAPPY CHILDHOOD

FÖR BARNS RÄTT TILL EN LYCKLIG BARNDOM

För ett år sedan kom världens länder historiskt överens om 17 hållbarhetsmål framtagna av FN. Ett av dessa är att alla former av övergrepp och våld mot barn ska upphöra till 2030.

 

För att bidra till detta viktiga mål har Telia ett samarbete med Happy Plugs, kopplat till deras initiativ Happy Childhood tillsammans med World Childhood Foundation. Happy Childhood-kollektionen består av hörlurar och mobilskal som skapar medvetenhet kring målet och säljs till förmån för Childhoods viktiga arbete. För varje såld produkt går 30 kronor till Childhood. Vi hoppas att du vill ta ställning tillsammans med oss. 

 

Erbjudande

VI HAR VALT FÄRG - OCH STÅNDPUNKT

Det prickiga mönstret med de olika färgerna är Childhoods logotype. Varje färg i det prickiga mönstret symboliserar en artikel i FN:s Barnkonvention. Telia har valt färgen gul som symboliserar artikel 19: Varje barn har rätt att skyddas mot alla former av våld och övergrepp.

Alla barn har rätt till en lycklig och trygg barndom.

  • iPhone 7 Case

    iPhone 7 Case

    249 kr

    Handla
  • Happy Plugs In-ear

    Happy Plugs In-ear

    349 kr

    Handla
  • iPHONE 6/6s case

    iPHONE 6/6s case

    249 kr

    Handla