Mina delbetalningsfakturor

Har du valt att delbetala dina hårdvaror, loggar du in via knappen nedan för att se aktuell status på ditt konto och administrera dina delbetalningar.

Logga in på Delbetala

Mina fakturor

Filtrera på:
Betalstatus Förfallodag Typ Summa
{{number}},
{{invoice.amount}} kr

{{selectedInvoice.sourceDisplayName}}

{{number}},
Betalningsuppgifter
Förfallodag
OCR-nummer
Summa{{selectedInvoice.amount}} kr
{{selectedInvoice.amount}} kr

Betala fakturan senare

Om du behöver betala din faktura efter förfallodagen så kan du begära att få skjuta på betalningen.
När vi beviljar det så får du tillstånd att betala din faktura 30 dagar efter förfallodagen.

Skjuta på betalningen får man göra en gång per 12 månader. Dröjsmålsränta debiteras från den ursprungliga förfallodagen.

Obs! Om du betalar via autogiro och vill skjuta på betalningen så behöver du kontakta kundtjänst för hjälp.

Du har nu skjutit på betalningen fram till {{ respite.newDueDate }}. Du kommer att debiteras dröjsmålsränta från den ursprungliga förfallodagen tills den dagen betalningen inkommer till Telia. Notera datumet, då det inte kommer att kunna visas i efterhand här på Mitt Telia.
{{respite.errorMessage}}
Din ansökan om att få betala senare beviljades inte.

Meddela fakturan betald

Är du sen med betalningen av din faktura kan du meddela oss här när betalningen är genomförd. Betalar du via autogiro ber vi dig kontakta kundtjänst. Är din faktura inkassomärkt, hänvisar vi till vårt inkassobolag Sergel Kredittjänster

Meddelande om sen betalning har mottagits.
{{latePayment.errorMessage}}
Meddelande om sen betalning beviljades inte.

Påminnelsebrev

Sms
{{document.dunningDate}}
E-mail
{{document.dunningDate}}
Brev
{{document.dunningDate}}
Du har inga fakturor som stämmer överens med filtret
Du har inga fakturor.
Fakturor kan inte visas för tillfället. Försök om en stund igen.

Fakturainställningar

Beloppsgräns

Med en övre gräns kan du vara säker på att din faktura aldrig går över ett visst belopp. När du närmar dig gränsen (80%) så skickar vi ett meddelande till dig. När gränsen uppnås (100%) stängs ditt abonnemang och du får en faktura. När fakturan är betald öppnas abonnemanget automatiskt efter cirka 3 dagar.

Du har inga fakturor.

Fakturaadress

Här kan du ändra adress på dina fakturor hos Telia. Om du vill ändra till en utlandsadress, göra en framtida adressändring eller en namnändring kontaktar du vår kundtjänst.

{{account.normalized.friendly.title}} {{account.source != 'BROADBAND' ? account.normalized.friendly.subscriptionName : account.accountNumber}}

Nuvarande adress:
{{account.location.street | capitalize}} {{account.location.zipCode}} {{account.location.city | capitalize}}
c/o: {{account.location.co}}

Skriv in din nya adress.

Något gick fel, informationen sparades inte.

Betalningssätt

Här kan du se vilket betalningssätt du har på dina fakturor hos Telia.

Beställ autogiro

{{account.normalized.friendly.title}} {{account.source != 'BROADBAND' ? account.normalized.friendly.subscriptionName : account.accountNumber}}

{{account.normalized.friendly.paymentMethod}}
Välj banken dit du vill ha din e-faktura
Din ansökan är nu mottagen och kommer att behandlas av din bank.
Något gick fel, försök igen senare.

Betalningsperiod

Här kan du ändra betalningsperiod för dina fakturor.

{{account.normalized.friendly.title}} {{account.source != 'BROADBAND' ? account.normalized.friendly.subscriptionName : account.accountNumber}}

Informationen sparades
Ändring av betalningsperiod pågår redan.
Något gick fel, informationen sparades inte.

Beställ detaljspecifikation

För att beställa papperskopia av detaljspecifikation går du in på respektive abonnemang och beställer tjänsten detaljspecifikation.

Visa mina abonnemang

Återbetalning

Har du betalat för mycket eller blivit dubbelfakurerad? Ansök här om återbetalning.

Beställ återbetalning