Ärenden


Har du beställt eller förändrat ett abonnemang, beställt varor eller gjort en felanmälan? Här kan du följa din beställning, se varans leveransdatum eller följa status på din felanmälan. Du har också dina avtal, bekräftelser och andra värdehandlingar samlade.

Bild på Ärenden

Mina beställningar

Här kan du följa de flesta av dina beställningar som du har gjort hos Telia. Under rubriken "Beräknad leverans" kan du se det datum som abonnemang eller tjänst beräknas vara klart för att användas. Har du beställt öppen fiber till din villa? Just nu har vi problem att visa rätt leveransdatum för tjänsterna till dig som har beställt innan fiberanslutningen har dragits in. Tjänsterna kommer att levereras efter det att din fiberanslutning är klar.

  Ärendenummer Beskrivning Beställd Beräknad leverans Status  
{{order.orderId}} {{order.description}} {{order.orderDate | limitTo: 10}} {{order.deliveryDate | limitTo: 10}} {{order.status}}
Ärendenummer: {{selectedOrder.orderId}}
Beställd: {{selectedOrder.orderDate | limitTo: 10}}
Beräknad leverans: {{selectedOrder.deliveryDate | limitTo: 10}}
Beställningar kan inte visas för tillfället. Försök om en stund igen.
Du har inga pågående beställningar.

Mina felanmälningar

Här kan du följa dina felanmälningar för fast telefoni, bredband och digital-tv. Den planerade klartiden visar den tid då ärendet under normala förhållanden skall vara åtgärdat. Om du vid felanmälningstillfället eller vid ytterligare kontakt med oss på Telia fått en annan beräknad klartid är det den som gäller. Detta eftersom systemet som visar klartiden ibland har en viss fördröjning.

Gör en ny felanmälan
  Ärende Produkt Anmält Beräknas bli klar Status  
{{request.id}} {{request.productType}} {{request.creationDate}} {{request.expectedDate}} {{request.status}}
Ärende
{{selectedRequest.id}}
Anmält
{{selectedRequest.creationDate}}
Beräknas bli klar
{{selectedRequest.expectedDate}}

Vill du ta bort din felanmälan? Telia kommer då inte längre hantera ärendet.
{{selectedRequest.cancelMessage}} {{selectedRequest.cancelMessage}}
Felanmälningar kan inte visas för tillfället. Försök om en stund igen.
Du har inga felanmälningar

Information om varor

Här kan du följa de flesta av dina varubeställningar som du har gjort hos Telia. Under rubriken "Beräknad leverans" kan du se det datum som varan beräknas finnas på utlämningsstället.

  Beställningsnr Status Beställd Beräknad leverans  
{{deliverable.id}} {{deliverable.status}} {{deliverable.orderDate}} {{deliverable.deliveryDate}}
{{product.amount}}st {{ product.name }} {{product.price}} kr

Beställningsnr

Mottagare
{{selectedDeliverable.recipient.name}}
{{selectedDeliverable.recipient.street | capitalize}}
{{selectedDeliverable.recipient.zip}} {{selectedDeliverable.recipient.city}}
{{selectedDeliverable.recipient.co}}
Utlämningsställe
{{selectedDeliverable.deliveryPoint.name | capitalize}}
{{selectedDeliverable.deliveryPoint.address}}
{{selectedDeliverable.deliveryPoint.zip}} {{selectedDeliverable.deliveryPoint.city | capitalize}}
Öppettider
{{selectedDeliverable.deliveryPoint.openHours}}
Beräknad leverans
Sms-avisering till
{{selectedDeliverable.phoneNumber}}
Kolli-ID
Vi kunde inte hämta kollinummer
Varubeställningar kan inte visas för tillfället. Försök om en stund igen.
Du har inga pågående varubeställningar.

Mina avtal och bekräftelser

Här kan du se bekräftelser, avtal, värdehandlingar och annan information som vi skickar till dig. Du kan enkelt ladda ner dokumentet som pdf för att spara eller skriva ut. Observera att det kan ta 2-3 dagar från att du har gjort en beställning/ändring tills din pdf syns här.

Datum Typ  
{{message.createdDate}} {{message.type}}
Ärende
{{selectedMessage.title}}
Avtal och bekräftelser kan inte visas för tillfället. Försök om en stund igen.
Du har inga avtal eller bekräftelser.