Uppsägning

Livet kan förändras. Två boenden kan bli ett och vissa intressen minskar medan nya väcks. Vi förstår dina behov och många av dina tjänster kan du byta, ändra och avsluta här på Mitt Telia. En del tjänster vill vi gärna prata med dig innan vi avslutar för att se om vi kan erbjuda något som passar dina behov bättre. Är du missnöjd med dina tjänster, är det viktigt för oss att förstå varför och vad vi kan göra bättre.

Bild på Uppsägning

Nuvarande abonnemang

  • Bindningstid:

    Ingen bindningstid

Uppsägningens effekter

Om du säger upp dina abonnemang så kommer eventuella anslutna tjänster och produkter som säljs som paket att sägas upp. Här nedan listas de associerade produkterna.

  {{consequence}}

Ring eller chatta med kundtjänst

Många av dina tjänster kan du byta, ändra och avsluta här på Mitt Telia. Vilka dessa är, ser du på ditt abonnemang. Andra tjänster vill vi gärna prata med dig innan vi avslutar för att se om vi kan erbjuda något som passar dina behov bättre. Är du missnöjd med dina tjänster, är det viktigt för oss att förstå varför och vad vi kan göra bättre. Vill du ha hjälp att förändra eller avsluta dina abonnemang, ring kundtjänst på 90200 eller chatta nedan.

Öppettider idag:  
Kan inte hämta öppettider just nu, försök igen senare

Ring upp mig

Livet kan förändras. Två boenden kan bli ett och vissa intressen minskar medan nya väcks. Vi förstår att dina behov och många av dina tjänster kan du byta, ändra och avsluta Mitt Telia. En del tjänster vill vi gärna prata med dig innan vi avslutar för att se om vi kan erbjuda något annat som passar dina behov bättre, om du är missnöjd med dina tjänster är det viktigt för oss att förstå varför och vad vi kan göra bättre.

Uppskattad nuvarande kötid:   minuter.
Uppskattad tid för samtalet:  .
Kan inte hämta kötider just nu, försök igen senare
Öppettider idag:  
Kan inte hämta öppettider just nu, försök igen senare
Telefonnumret har ett felaktigt format, använd formen 070-0000000
Ditt samtal står nu i kö. Vi kommer att ringa upp dig ungefär: {{estimatedCallTime | date:'HH:mm'}}