Möjligheten att ladda via fakturan upphör

Har du en stående laddning på ett eller flera Telia Kontantkort* som betalas
via fakturan för hemtelefoni? Allt färre använder detta sätt för att ladda och därför tar vi bort den möjligheten från och med 31 mars 2017, sista laddning sker under mars månad.

Vill du fortsätta med stående laddning?

Om du vill ha en liknande lösning som du har i dag, där kontantkortet fylls på automatiskt, kan du välja prenumerationsladdning när du laddar via vår app.
Då behöver du ha en smartphone. Gör så här:

  1. Hämta appen Telia Ladda i App Store eller Google Play.
  2. Lägg in de nummer som du vill ladda.
  3. Klicka på informationen om prenumeration, under numret.
  4. Välj laddningsbelopp och datum för första laddningen.

Kontantkortet fylls sedan på var 31:a dag och vi bjuder på var sjätte laddning. Läs mer på telia.se/prenumerationsladdning

Tips på andra sätt att ladda kontantkortet

  • telia.se/ladda laddar du enkelt med kontokort eller internetbank. Här kan du också välja prenumerationsladdning.
  • Köp en laddningscheck – för enstaka laddningar – i våra butiker eller hos ombud som Ica, Coop, Pressbyrån och ATG-ombud. Fyll i sifferkoden som står på kvittot direkt i mobiltelefonen, genom att trycka *125*sifferkod#.
  • Det går också bra att fylla i sifferkoden i datorn på telia.se/laddningscheck

Mitt Telia
Logga in på telia.se/mitt-telia om du vill ta bort din stående laddning tidigare,
här kan du se över och själv hantera dina tjänster hos oss.