Nya öppettider och fler som hjälper dig online

Publicerad: 2018-02-01 08:00 | Taggar: Kategorier:

Nu genomför vi förbättringar på telia.se för att det ska bli lättare för dig att hantera tjänster, felanmäla och få support online.

Allt fler väljer att sköta sina ärenden online, oavsett om det handlar om att beställa tjänster, felanmäla eller få support. För att kunna ge dig en ännu bättre upplevelse satsar vi nu på en rad förbättringar på telia.se, bland annat genom att göra det enklare för dig att snabbt hitta det du söker, när du ska hantera dina ärenden eller felsöka dina tjänster. Vi förstärker även kundtjänsten och blir fler som möter dig här på telia.se, då vi ser att det är här allt fler förväntar sig att vi ska befinna oss. Det innebär även nya öppettider när du ringer oss.

Från och med den 1 februari 2018 gäller följande öppettider:

Telefon 90200:
Vardagar mellan 08:00 - 19:00.

Chatt på telia.se:
Vardagar mellan 08:00 – 21:00 samt helgdagar mellan 09:00 till 17:00.

Här på telia.se kan du som vanligt själv beställa, felsöka och få hjälp via våra supportsidor - dygnet runt.

Du kan även besöka oss i en av våra butiker, på sociala medier, logga in på Mitt Telia eller kontakta oss via e-post.

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton