Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Läs mer
navigation-profile navigation-search navigation-menu navigation-services navigation-mail navigation-mail navigation-laddarefill navigation-forum navigation-close navigation-plus navigation-minus navigation-chevron-right navigation-newspaper heart telia-logo-reverted global-level-alert-warning global-level-alert-information icon_twitter_footer

Ändringar för dig som är Mina Sidor på Arbetet användare

Publicerad: 2016-12-11 12:54 | Taggar: Kategorier:

Just nu arbetar vi med att förbättra upplevelsen för dig som är användare av Mina Sidor på Arbetet och all funktionalitet som idag finns här kommer på sikt att flyttas över till vår portal MyBusiness.

I MyBusiness kan du redan nu hantera dina fakturor, abonnemang och många andra tjänster online. Under januari kommer även funktionaliteten för Min Jobbmobil att flyttas över till MyBusiness och denna tjänst i Mina Sidor på Arbetet stängs ner.
För att kunna administrera denna och övriga tjänster så behöver du ett MyBusiness-konto. Du som är firmatecknare ansöker om behörighet genom att logga in med dina befintliga användaruppgifter för Mina Sidor på Arbetet.

Du kan läsa mer om fördelarna med MyBusiness här.

Du kan registrera ditt MyBusiness konto här.

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon
arrow-down arrow-up Telias Twitter Telias blogg Telias YouTube Telias Facebook Telias LinkedIn telia-logo close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton