Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Läs mer

Ändrad betalningsperiod för fakturor

Publicerad: 2015-08-31 10:12

I vårt arbete med att förbättra vår fakturahantering har vi gjort en förändring som innebär att du nu får fakturan för dina tjänster samma månad som den skall betalas, istället för en månad i förväg.

På grund av detta kommer du någon gång under året få dubbla fakturor en månad. Observera att de två fakturorna avser olika perioder och att båda skall betalas. Läs mer här

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon
close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton