Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Läs mer
navigation-profile navigation-search navigation-menu navigation-services navigation-mail navigation-mail navigation-laddarefill navigation-forum navigation-close navigation-plus navigation-minus navigation-chevron-right navigation-newspaper heart telia-logo-reverted global-level-alert-warning global-level-alert-information icon_twitter_footer

Funktioner som ännu inte är tillgängliga på nya Mina Sidor

Publicerad: 2014-10-03 15:19

I och med att nya Mina Sidor lanserats den 2 oktober, så är vissa funktioner inte tillgängliga i dagsläget. Vi arbetar med att få detta åtgärdat så snart som möjligt, dock senast i mitten av november.

Följande kommer du inte se på Mina Sidor:
  • Betalsätt för olika fakturor.
  • Pågående felanmälningar.
  • Priser och information om mobila tilläggstjänster

 

Följande kommer du inte att kunna administrera:

  • E-post kopplade till mobiltelefoniabonnemang (huvudabonnemanget på Komplettabonnemang)
  • Telia Mobil familj
  • Samtalsfakturering för mobila abonnemang
  • Prisplan för Telia Refill

 

 

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon
arrow-down arrow-up Telias Twitter Telias blogg Telias YouTube Telias Facebook Telias LinkedIn telia-logo close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton