Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Läs mer
navigation-profile navigation-search navigation-menu navigation-services navigation-mail navigation-mail navigation-laddarefill navigation-forum navigation-close navigation-plus navigation-minus navigation-chevron-right navigation-newspaper heart global-level-alert-warning global-level-alert-information

Digital transformation – en ny affärslogik för svenska företag och organisationer

Publicerad: 2015-10-07 10:41 | Taggar: Digital transformation Kategorier:

Ny rapport från Telia och Arthur D. Little som tar pulsen på digital transformation i svenskt näringsliv och offentlig förvaltning.

Rapporten utforskar vad som kännetecknar digitala ledare och hur de lyckas med sin digitala transformation. Den fördjupar tre branscher som tillsammans representerar 40 procent av Sveriges BNP: tillverkningsindustrin, handeln och offentlig förvaltning.

Rapporten undersöker även de möjligheter som väntar verksamheter som genomgår en digital transformation, vilken effekt det får på samhällsekonomin, vilka drivkrafterna är för digitalisering samt förutsättningarna för att komma igång med digital transformation. Beslutsfattare på flera svenska företag och organisationer som Ica, Stockholm Stad och Volvo Cars medverkar i rapporten.

Ladda ner hela rapporten här

 

Prenumerera på nyhetsbrevet

Få det senaste om trender, teknik och digitalt i din inbox.

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon
arrow-downt arrow-downt information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic