Röstbrevlåda fungerar inte

För att komma igång måste du ha den kod du fick i bekräftelsebrevet för tjänsten. Första gången du ringer upp din Röstbrevlåda ska du, av säkerhetsskäl, ändra denna kod till en personlig kod.

  1. Ring *133# från din telefon.

  2. Tryck 0 för att avbryta välkomstmeddelandet.

  3. Ange den kod som du fick vid beställningen följt av #.

  4. Tryck 2 och sedan 2 igen.

  5. Välj en personlig kod genom att trycka in fyra valfria siffror och avsluta med #.

  6. Upprepa koden och avsluta med #. Du kan nu lägga på luren.

Förlorad kod?

Koden följer med i bekräftelsebrevet för Röstbrevlåda. Har du förlorat den måste du kontakta kundtjänst på 90 400, för att få en ny.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT