Röstbrevlåda fungerar inte

För att komma igång måste du ha den kod du fick i bekräftelsebrevet för tjänsten. Första gången du ringer upp din Röstbrevlåda ska du, av säkerhetsskäl, ändra denna kod till en personlig kod.

  1. Ring *133# från din telefon.

  2. Tryck 0 för att avbryta välkomstmeddelandet.

  3. Ange den kod som du fick vid beställningen följt av #.

  4. Tryck 2 och sedan 2 igen.

  5. Välj en personlig kod genom att trycka in fyra valfria siffror och avsluta med #.

  6. Upprepa koden och avsluta med #. Du kan nu lägga på luren.

Förlorad kod?

Koden följer med i bekräftelsebrevet för Röstbrevlåda. Har du förlorat den måste du kontakta kundtjänst på 90 400, för att få en ny.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT