När du inte kan skicka eller ta emot e-post

Har du problem med att skicka och ta emot e-post kan du kontrollera att din mejl är korrekt konfigurerad.

1. Webmail

Testa att logga in på Telias webmail, om det fungerar är det antagligen något som har blivit fel när du konfigurerat din e-post. 

2. Kom igång med e-post

Gå till guiden Kom igång med e-post för att hitta rätt inställningar för att konfigurera din e-post i dator eller mobil.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon

SÖK SUPPORT