Ändra inställningar på mobilabonnemang i ServiceDesk Web

Alla inställningar för ett mobilt abonnemang som ingår i en ServiceDesk Web, dvs ej prispåverkande ändringar, gör du via Hantera i MyBusiness. Det finns två vägar för att ändra på ett mobilabonnemang.
1.    Sök upp abonnemanget via Sökfunktionen på MyBusiness startsida, eller
2.    Klicka på Hantera, välj den kategori som abonnemanget tillhör. Alla ServiceDesk Web abonnemang ingår i kategori som slutar på Funktioner. Klicka  på det abonnemang som ska ändras. Klicka på den funktion under Inställningar och Aktiva tjänster som du vill hantera. Uppgifterna under Abonnemangsinfo är hämtade från ServiceDesk Web.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!