Därför är fakturan högre än väntat

Tycker du att beloppet på din faktura verkar högt? Det kan bero på att du har startat ett nytt abonnemang eller gjort förändringar i ett befintligt.

Kontrollera tidsperioden på fakturan

När du har startat ett helt nytt abonnemang eller bytt abonnemang kan första fakturan täcka in en längre tid då faktureringsperioden löper över ett kvartal. Fakturan innehåller fasta avgifter från det datum du startade abonnemanget fram till nuvarande fakturaperiods slut. På kommande fakturor kommer faktureringsperioden endast att avse tre månader åt gången.
 



Har du köpt ny mobil eller surfplatta?
Om du med ditt mobila abonnemang även köpt en hårdvara, exempelvis en mobiltelefon, så tillkommer en post på fakturan; Förhöjd avgift under bindningstid. Det är månadsavgiften du betalar för din köpta hårdvara.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT