Fel vid inloggning kontrollera SSL

Om du får felmeddelande i Internet Explorer som säger att "Du har inte loggat in", så kan det bero på en säkerhetsinställning i webbläsaren eller operativsystemet.

Den senaste versionen av SSL är 3.0. I vissa fall används den tidigare versionen, 2.0, vilket försvårar inloggning.

Så här gör du

  1. Öppna Internet Explorer och klicka på menyn Verktyg.

  2. Klicka på Internetalternativ (Internet Options).

  3. Klicka på Avancerat (Advanced). Om Använd SSL 2.0 (Use SSL 2.0) är markerad så avmarkera denna. Klicka på OK.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT