ERSÄTTNING EFTER AVBROTT

Du som har haft fel på telefoni eller bredband har rätt till ersättning om felet omfattas av våra allmänna villkor. Önskemål om ersättning ska framställas inom skälig tid (två månader) och en förutsättning är att du först felanmält din tjänst. Ersättning krediteras på nästkommande faktura.

{{questionSentText}}

{{questionSentDescription}}

{{followProgressText}}{{responseLink}}

{{questionCategoryText}}
{{category}}
{{questionIdText}}
{{resopnseNumber}}
{{field.title}}
{{field.value}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!