Erbjudande

MyBusiness

ENKLARE VARDAG MED MYBUSINESS

Nu kan du fixa det mesta i MyBusiness. Se alla dina fakturor, hantera abonnemang, lägg supportärenden och mycket mer.
 

  • ÄNDRA ABONNEMANG

  • SE SALDO & SURF

  • LÄGG SUPPORTÄRENDEN

För firmatecknare

För firmatecknare

Få en översikt

För att göra det enkelt för dig som företagskund har vi samlat alla dina produkter och tjänster på en och samma plats. I MyBusiness får du en tydlig översikt av hela ditt engagemang och kostnader.

Följ dina supportärenden

Om något inte fungerar som det ska kan du alltid lägga ett supportärende i MyBusiness. Du slipper telefonkö, får snabba svar och kan alltid se status på alla dina äranden.

Hantera fakturor

I MyBusiness kan du se betalstatus på alla dina fakturor.  Du kan också ändra fakturaadress, ändra till e-faktura eller ladda ner dina fakturor.


 

För anställda

För anställda

Se hur mycket surf du har

I Min Jobbmobil kan du se all information om ditt abonnemang. Se hur mycket surf du har kvar varje månad och fyll på med extra surf när det behövs.

Hitta din puk-kod

Se din puk-kod, vilken typ av abonnemang du har och få koll på hur lång tid det är kvar på din bindningstid.

NYLIGEN LANSERADE FÖRBÄTTRINGAR I MYBUSINESS

Mobila abonnemangssidan

Sidan där du hanterar dina mobila abonnemang har fått en ny och fräschare design för bättre överblick.

Se saldo

Nu har du möjlighet att se saldot för alla dina abonnemang, både refill och vanliga abonnemang.

Administrera e-post

På denna sida finns nu möjlighet att administrera de e-postadresser som är kopplade till dina mobila abonnemang.

Inkludera bilagor vid supportärenden

När du lägger ett supportärende till oss, kan du nu bifoga olika bilagor för lättare hantering och överblick av ditt ärende.

Filtrera supportärenden

Om du har flera olika supportärenden hos Telia kan du nu filtrera dessa för att lättare hitta ärendet du söker. Du kan filtrera på ärendetyp, status, organisation, kategorier och datum.

Ändra fakturaadress

Tidigare har du endast kunnat ändra fakturaadress för dina fasta fakturor. Nu finns möjligheten att göra detta även för dina mobila fakturor.

Skapa dataanslutningar

Nu finns möjligheten att lägga till en extra anslutning till ditt abonnemang, vilket gör det möjligt för dig att enkelt använda din surfplatta, USB-dongel eller andra enheter på samma abonnemang.

Byta abonnemangsform

Med bara några få klick kan du nu ändra abonnemangsform till ett annat abonnemang som passar dina behov bättre.

Uppsägning av mobilabonnemang

För större företagskunder finns nu möjligheten att säga upp enskilda abonnemang.

Öppna abonnemang och välj nummer

Nu kan du öppna abonnemang direkt i MyBusiness och välja antingen bland slumpvis visade nummer, eller välja från en nummerserie.

MyBusiness på engelska

MyBusiness finns nu i en engelsk version för alla våra engelskspråkiga kunder.

Se din puk-kod

Nu har du möjlighet att se din puk-kod i MyBusiness för att lättare kunna låsa upp telefonen vid behov.