• SE SALDO MED MIN JOBBMOBIL

  • DIN PUK-KOD NÄR DU BEHÖVER DEN

  • ÄNDRA DINA ABONNEMANG

  • LÄGG SUPPORTÄRENDEN

Erbjudande

NYTT I MYBUSINESS

MIN JOBBMOBIL -
HÅLL KOLL PÅ SURFEN!

Nu kan alla som har mobil via företaget själva hålla koll på sitt abonnemang på Min Jobbmobil.
Här kan man se hur mycket surf som finns kvar, abonnemangstyp och hur lång bindningstiden är.
Det enda som krävs är att företaget har ett MyBusiness-konto och att du som superuser tillåter de anställda att använda denna funktion.

RÄTTIGHETER FÖR DIG SOM ÄR SUPERUSER

Du som är superuser har högsta behörighet i MyBusiness.
Du är ansvarig för de administrativa funktionerna och kan bland annat hantera företagets övriga användare i MyBusiness. Gör vi förändringar som kräver högre behörighet får du som superuser automatiskt dessa rättigheter.

Nedan kan du lära dig mer om hur du som användare får ut mesta möjliga av MyBusiness.

Erbjudande

NYLIGEN LANSERADE FÖRBÄTTRINGAR I MYBUSINESS

Mobila abonnemangssidan

Sidan där du hanterar dina mobila abonnemang har fått en ny och fräschare design för bättre överblick.

Se saldo

Nu har du möjlighet att se saldot för alla dina abonnemang, både refill och vanliga abonnemang.

Administrera e-post

På denna sida finns nu möjlighet att administrera de e-postadresser som är kopplade till dina mobila abonnemang.

Inkludera bilagor vid supportärenden

När du lägger ett supportärende till oss, kan du nu bifoga olika bilagor för lättare hantering och överblick av ditt ärende.

Filtrera supportärenden

Om du har flera olika supportärenden hos Telia kan du nu filtrera dessa för att lättare hitta ärendet du söker. Du kan filtrera på ärendetyp, status, organisation, kategorier och datum.

Ändra fakturaadress

Tidigare har du endast kunnat ändra fakturaadress för dina fasta fakturor. Nu finns möjligheten att göra detta även för dina mobila fakturor.

Skapa dataanslutningar

Nu finns möjligheten att lägga till en extra anslutning till ditt abonnemang, vilket gör det möjligt för dig att enkelt använda din surfplatta, USB-dongel eller andra enheter på samma abonnemang.

Byta abonnemangsform

Med bara några få klick kan du nu ändra abonnemangsform till ett annat abonnemang som passar dina behov bättre.

Uppsägning av mobilabonnemang

För större företagskunder finns nu möjligheten att säga upp enskilda abonnemang.

Öppna abonnemang och välj nummer

Nu kan du öppna abonnemang direkt i MyBusiness och välja antingen bland slumpvis visade nummer, eller välja från en nummerserie.

MyBusiness på engelska

MyBusiness finns nu i en engelsk version för alla våra engelskspråkiga kunder.

Se din puk-kod

Nu har du möjlighet att se din puk-kod i MyBusiness för att lättare kunna låsa upp telefonen vid behov.

Erbjudande

TA MIG TILL MYBUSINESS

För att få tillgång till tjänsterna i MyBusiness behöver du koppla företaget till ditt konto. Du verifierar dig som firmatecknare mot ett företag via BankID.
När din ansökan är godkänd får du en bekräftelse via e-post och du kan därefter bjuda in nya användare till MyBusiness.