Managed Voice

Managed Voice

Telia Managed Voice, är en smart kommunikationstjänst för det medelstora eller stora företaget och är helt placerad i nätet. Detta innebär att ditt företag hyr tjänsten. Du betalar bara för det du använder och är inte låst vid en teknisk plattform. Vid flytt eller annan förändring anpassas tjänsten efter dina behov ända ner på individnivå.

{{product.text}}

Tiden är ute!
dgr tim min sek kvar

{{product.text}}

{{product.text}}

{{ selectedOffer.introText }}

{{selectedOffer.leadsSuccessHeading}}

{{selectedOffer.leadsSuccessText}}

{{selectedOffer.leadsErrorHeading}}

{{selectedOffer.leadsErrorText}}

{{selectedOffer.leadsClosedHeading}}

{{selectedOffer.leadsClosedText}}


{{selectedOffer.leadsSuccessHeading}}

{{selectedOffer.leadsSuccessText}}

{{selectedOffer.leadsErrorHeading}}

{{selectedOffer.leadsErrorText}}

{{selectedOffer.leadsClosedHeading}}

{{selectedOffer.leadsClosedText}}

{{ productInfo.campaignInfo }}
{{ selectedOffer.smsText }}
{{ selectedOffer.introText }}

Månad {{price.month}} {{price.fee}} kr
{{selectedOffer.pricePrefix ? selectedOffer.pricePrefix : "Betala nu"}} {{selectedOffer.oneTimeFee}} kr
Minsta totalkostnad är {{selectedOffer.totalFee}} kr
Sätt ihop er lösning

Sätt ihop er lösning

Välj anknytningsformer: Välj tillvalstjänster: Välj tillbehör:
Mobil Telefonkonferens Mobiltelefon
Fast Gruppnummer Fast telefon
Kombi Direktval Headset
Telefonist Automatisk telefonist  
  Softphone  
  Contact Center  
  Kundintegration  
  Besökssystem  
  Företagsnät och DataNet  
  Service och support  

Anknytningsformer

Mobil anknytning
För medarbetare som har behov av att kunna röra sig fritt, både inom och utanför kontoret. Exempel på funktioner är: Kostnadsfria interna samtal, talad hänvisning, vidarekoppling och trepartsamtal.

Fast anknytning
För medarbetare som har en fast arbetsplats. Anknytningen kan placeras var som helst inom Sveriges gränser. Exempel på funktioner är: Kostnadsfria interna samtal, olika ringsignaler för internt och externt, Vidarekoppling och Samtal väntar.
Kombi anknytning
För användare som vill kombinera den höga ljudkvaliteten i fast anknytning med flexibiliteten i mobil anknytning.

Telefonist
Telefonister får kraftfulla verktyg för att kunna ge ett professionellt kundbemötande i alla situationer. Exempel på funktioner är: Köhantering och meddelandefunktion, övervakning vid upptagen anknytning och separata köer för interna och externa samtal.

Enkelt för företaget

Nöjda kunder
Anställda har endast ett nummer, oavsett var de befinner sig. Kunder som kontaktar företaget får effektiv och professionell service genom svarsgrupper, talad hänvisning och telefoniststöd. Med talsvar får kunder som ringer in rätt information och genom samtalsdirigering kommer inkommande samtal rätt.

Smarta och flexibla arbetssätt
Telia Managed Voice erbjuder många smarta funktioner som gör att ni kan få ut max av er arbetsdag. Exempelvis så kan medarbetarnas mobiltelefoner hanteras som vanliga växelanknytningar.
Kostnadseffektivt och pålitligt
Telia Managed Voice är en av marknadens absolut säkraste kommunikationsplattformer med mycket hög tillgänglighet. Detta gör att ni kan fokusera på er kärnverksamhet och erbjuda era kunder en hög tillgänglighet. Trafik mellan mobilerna och växeln debiteras till ett fast pris per månad och ger ökad kostnadskontroll.

Slipp drift av egen plattform
Telia Managed Voice är rätt val om ni vill slippa de krävande uppgifter som hör ihop med att sköta drift av en egen teknisk plattform. Med Telia Managed Voice får it-avdelningen en beställande roll istället för en utförande.

Enekelt för användaren

Telia Managed Voice på dina villkor
Telia Managed Voice stödjer ett flexibelt arbetssätt med flera olika anknytningsformer som enkelt kan kombineras. Användaren har ett och samma nummer med samma röstbrevlåda och ringer för samma låga fasta trafiktaxa oavsett anknytningsform. Ständiga uppdateringar och utvecklande funktioner gör Telia Managed Voice till en framtidssäkrad lösning. Ni kommer alltid ha tillgång till de senaste nyheterna inom kommunikation.

Effektivt samarbete
Du kan samarbeta effektivt via chatt, närvarostatus, dokumentdelning och videosamtal oavsett var du befinner dig.

  • Användningen av softphone inkluderar chatt och närvarostatus samt röst och videosamtal.
  • Kombianknytning för användare som vill nås på flera telefoner med samma nummer.
  • Enkla och kraftfulla hänvisningsfunktioner gör det enklare att hålla sig nåbar.
  • Möjligt att välja just den typ av telefon som passar den egna arbetssituationen.
  • Tydligt besked om när en upptagen medarbetare är tillgänglig igen genom hänvisningsinformationen.
  • Automatisk telefonist som hjälper medarbetaren att bli kopplad rätt dygnet runt.
  • Direktsamtal till en upptagen mobil användare styrs om till telefonisten som kan ge personlig service till den uppringande.
Tillval

Tillval

Telefonkonferens
Ta möten där ni är. Med vem som helst. Från vilken telefon som helst.

Gruppnummer
Flera anknytningar kan ta hand om inkommande samtal på samma telefonnummer. Anpassa antalet anknytningar och ringmönster efter belastning.

Direktval
Samtal kan gå direkt till en anknytning utan att gå via telefonist. Erbjuds i serier om 10, 100 och 1000 nummer där ni själva väljer vilken nummerserie ni vill ha.

Automatisk telefonist
En röststyrningsfunktion tolkar svar, gör en sökning i databasen och kopplar fram samtalet. Användaren kan även hänvisa anknytning.

Softphone
Samarbeta effektivt med hjälp av närvarostatus, chatt, videosamtal och dokumentdelning - oberoende av plats.

Contact Center
Ge kunderna högsta service med den marknadsledande kontaktcenterlösningen. Alla typer av kontakter i samma kö: samtal, chatt, sociala medier, e-post, fax, ärenden, kampanjtelefoni, sms, eller callback och avancerad styrning, inspelning och statistik.

Kundintegration
Integrera kundtjänstsystem, kalendrar och kataloger.

Besökssystem (Visit)
Ett komplett besökssystem som är integrerat med telefonist. Innehåller bland annat gränssnitt för receptionist, självregistrering och rapporter.

Företagsnät och datanät
Säkra och flexibla nät för alla behov. Vi sköter all drift och underhåll så att ni slipper.

Service och support
Med våra service- och supporttjänster frigörs viktig arbetstid så att ni kan fokusera på det viktigaste - era kunder.