WAN

  • Säker och flexibel tjänst


    Telia WAN är rätt lösning om du vill skapa ett företagsnät och själv bestämma design och konfigurering. Tjänsten är indelad i olika trafikklasser och ger dig full kontroll över prestanda även när du blandar olika trafikslag i ditt nät.

PAKET STANDARD

Detta är den normala trafikklassen som alltid ingår i tjänsten. Det innefattar e-post, webb och annan normal trafik.

PAKET MIX

Har du extra behov av högkvalitativt trafik kan du välja till ett QoS-paket med olika trafikklasser anpassat för ditt företag.

PAKET VOIP

Ett paket för förbindelser som bara har realtidstrafik, exempelvis mellan ip-växlar (alltså ingen e-post eller webbtrafik).

  • Vi finns där du behöver oss


    Ingen annan leverantör av kommunikationslösningar kan mäta sig med Telia när det gäller geografisk täckning. Vi finns där du behöver oss. Telias nationella stomnät har noder i över 2400 orter i landet. Det gör Telia Wan till en utmärkt lösning när du vill knyta ihop ett större antal lokalkontor eller andra geografiskt utspridda enheter.

  • Support i världsklass


    I tjänsten ingår en webbportal som ger dig möjlighet att själv övervaka nätet och rapportera fel. Garanterad åtgärdstid är 12 timmar (vardagar 08.30-17.30).
    Du kan enkelt uppgradera din servicenivå och åtgärdstid efter verksamhetens behov. Telias kunniga support finns tillgängliga dygnet runt, 365 dagar om året om det behövs.

     

  • Integrerad internetanslutning


    Om du vill nå internet via din Telia Wan-lösnng ansluter vi en av förbindelsera till Telia ProLane. Denna fasta internetanslutning har just de egenskaper som krävs för företag var verksamhet är helt beroende av pålitlig uppkoppling med hög tillgänglighet, publika ip-adresser och riktigt höga hastigheter.


  • Detta ingår i Telia WAN

     

    ✓ En säker och flexibel tjänst
    ✓ Val mellan olika trafikklasser
    ✓ Oslagbar geografisk täckning
    ✓ Support i världsklass
    ✓ Integrerad internetanslutning


     

SUVERÄN SUPPORT NÄR
DU BEHÖVER DEN

I Telia WAN ingår en basservice men du kan anpassa din servicenivå efter behov. Telias support finns tillgängliga dygnet runt, 365 dagar om året om det behövs. Felanmäl via webbportalen eller ring supporten på 020-91 00 25.

Erbjudande