TeleQ
Den optimala kommunikationslösningen för vårdenheter med många inkommande samtal.
-
Minskad väntetid
-
Ökad tillgänglighet
-
Bästa möjliga service

DIGITAL PLATTFORM FÖR PATIENTKONTAKT
Med TeleQ är det enkelt att sköta servicen på patientens villkor. Plattformen erbjuder en rad olika kommunikationssätt, som exempelvis sms, chatt, videosamtal, återuppringing och väntkö.
Alla funktioner hanteras i ett och samma gränssnitt. En skalbar lösningen som fungerar med fast-, mobil- och ip-telefoni och kan skräddarsys efter behov.

EFFEKTIVISERA DIN KOMMUNIKAITION
Med TeleQ hinner dina anställda avsluta ett ärende innan nästa påbörjas och det finns tid för både förberedelse och dokumentation. Tack vare den tydliga bilden över inkomna ärenden på skärmen finns en klar visuell översikt som hjälper till att effektivisera tiden.
I och med att samtalshanteringen förkortas hinner dina anställda besvara fler samtal och därmed erbjuda fler kunder service.