IT-support Direkt

Snabb, pålitlig och prisvärd IT-support per ärende för företaget. Online, på arbetsplatsen eller på hemmakontoret.

Man med rött hår och skägg som tittar på en dator

Teknikstrul på jobbet?

Våra IT-tekniker löser ert problem snabbt och effektivt, oavsett vilken leverantör ert företag har. Du bestämmer om vi ska komma ut till arbetsplatsen eller hemmakontoret – eller hjälpa er online med digital IT-support. 

  • Fast pris

    Från 599 kr per löst problem online. Från 2499 kr per löst problem på plats.

  • Flexibel support

    IT-support för allt datastrul – oavsett leverantör.

  • Tryggt och pålitligt

    Du betalar endast om vi löser ditt IT-problem.

Håll koll på kostnaden. Betala bara om det funkar.

IT-support behöver varken vara dyrt eller innebära dolda kostnader. Med IT-support Direkt vet du och ditt företag på förhand vad det kommer att kosta att få hjälp. Skulle vi mot förmodan inte lösa ert problem så betalar ni inte en krona.

Våra IT-supportpaket

Hjälp på plats

IT-support på jobbet

Med IT-support på plats kommer en IT-tekniker ut till arbetsplatsen eller hemmakontoret och löser problemet till ett fast pris. Även för de fysiska besöken betalar ni bara om problemet blir löst.

Från 2499 kr per löst ärende.

Hjälp online

Digital IT-support

Prata med en IT-tekniker online som hjälper dig med ditt problem via telefon, chatt eller fjärrstyrning av din dator. Du får hjälp oavsett leverantör – och du betalar bara om vi löser ditt IT-strul.

Från 
599 kr per löst ärende.

Konferensbord med arbetande människor sett ovanifrån
Våra medarbetare som tog hand om IT-frågorna kan nu lägga tiden på att jobba med våra kunder. Det ökar intäkterna på ett tydligt sätt.
– Fredrik Åström, VD, Arctic Group

Boka er support nu

Låt oss lösa företagets IT-problem. Snabbt, pålitligt och prisvärt.

IT-support online kostar från 599 kr/löst ärende.

IT-support på plats kostar från 2499 kr/löst ärende. Om du vill ha hjälp med extra ärenden när teknikern redan är på plats kostar det 599 kr/löst ärande.

Du betalar bara när ditt problem är löst – oavsett hur lång tid det tar.

Vi siktar alltid på att återkoppla i ärendet inom 4 arbetstimmar. Våra tekniker jobbar helgfria vardagar mellan 08:00-16:30.

Nej, du det behöver du inte. Vi hjälper dig med tjänster från den leverantör du har.

Vi hjälper er bland annat med:

  • Hjälp med e-post och kalenderfunktion

  • Operativsystems- och applikationssupport

  • Nätverkssupport

  • Backup

  • Antivirus

  • Support av molntjänster som M365, OneDrive, Dropbox

  • Kringutrustning som skrivare, WiFi-repeaters och brandvägg

Vi erbjuder IT-support per ärende där det passar er bäst. På arbetsplatsen, på hemmakontoret eller online.

Du och ditt företag kan prenumera på IT-support från Telia. Från 119 kr/mån. Läs mer här.

En fungerande inkorg och möjligheten att skicka mail utan problem är en hygienfaktor för de allra flesta idag. Trots det krånglar det ofta. Vi hjälper er med era problem, oavsett om det gäller Gmail, Outlook-mail eller någon annan mailklient.