
IT-support till fast pris
Våra IT-tekniker står redo att hjälpa dig online om du behöver IT-support, oavsett vilken leverantör eller tjänst du har. Vi kartlägger ditt problem och löser det över telefon, via mejl eller genom fjärrstyrning av din dator.
Du betalar bara ett fast pris per avslutat ärende, oavsett hur lång tid det tar att lösa. Slipp oron för att kostnaden ska springa iväg – och betala först när ditt problem är löst.
599 kr/fixat ärende

Teknikstrul, datakrångel eller ett riktigt IT-haveri?
Ibland strular tekniken på ett företag. Så enkelt är det. Oavsett om du driver ett enmansföretag eller är del av en större verksamhet kommer det att uppstå problem för eller senare.
Det viktiga är hur snabbt ni kan få hjälp. För står er IT still stannar ofta hela verksamheten.
Därför gäller det att få tag på kompetent IT-support så fort som möjligt. Support som går att lita på.

Personlig IT-tekniker via länk
Med vår tjänst Personlig tekniker online får du i regel hjälp inom några timmar. Våra IT-tekniker finns till hands och hjälper till oavsett vad problemet gäller – helt oberoende av vilken leverantör ni har på arbetsplatsen (eller hemmakontoret).
Med vår onlinetjänst betalar ni ett fast pris på 599 kr oavsett hur lång tid det tar att lösa problemet. Du betalar bara när ditt problem blir löst.
Vanliga frågor
-
Hur mycket kostar det?
-
När kan jag få hjälp?
-
Måste jag vara kund hos Telia för att få hjälp?
-
Vilka supportärenden hjälper ni till med?
IT-tekniker på plats
Vill du hellre att en IT-tekniker kommer ut till er arbetsplats?