• MAXIMAL SERVICE

  • PERSONLIGT OCH PROFESSIONELLT

  • PAKET FÖR ALLA BEHOV

vad kostar ett missat samtal?

Som företagare förväntas du alltid vara tillgänglig. Samtidigt får inte kärnverksamheten bli lidande av långa telefonsamtal och avbrutna möten. Telia Svarsservice tar hand om ditt företags inkommande samtal när det behövs. Upplägg och vilken typ av samtal som besvaras är helt upp till dig – overflow, samtliga eller enbart under vissa tider som under lunchen.

Telia Svarsservice är integrerad med Telia Touchpoint Plus. Med linje- och närvarostatus på användarnivå har extern telefonist samma möjligheter som internt. Det gör att felkopplingarna minimeras samtidigt som kunden får en optimal upplevelse.

Vi samarbetar med en av marknadens största aktörer inom Svarsservice och ser det som ett stort förtroende att vara ert företags röst utåt.

Ett missat samtal kan vara en missad affär. Att ditt företag svarar i telefon är dessutom något era kunder förväntar sig. Med Telia Svarsservice kan ni säkerställa att kunden alltid når er och att ni aldrig missar ett viktigt samtal.

✔ MAXIMAL SERVICE
Vi ser till att er Touchpoint Plus-växel alltid är rätt bemannad, dygnet runt, vid toppar eller utöver er ordinarie bemanning.

✔ PERSONLIGT & PROFESSIONELLT
Med extern svarsservice säkerställer ni att era samtal blir besvarade av erfarna telefonister som har full insyn i er växel.

✔ PAKET FÖR ALLA BEHOV
Vi förenklar för er att fokusera på det som ni är bäst på. Vi ser till att era samtal eller meddelanden når rätt person. Med enkel prissättning vet ni alltid vad ni betalar.

VÅRA SVARSSERVICEPAKET

Erbjudande

VILL DU VETA MER?

.

.