• Samarbeta effektivare med medarbetare och kunder


    Delta i ljud- och videosamtal, skicka meddelanden, arrangera online-möten och dela presentationer och dokument. Alla kommunikationskanaler ingår i en och samma applikation. Låt varje deltagare bestämma hur de vill uppleva möten. Passar för smartphones, surfplattor och datorer. Med närvarostatus ser du om och när dina kontakter är tillgängliga för spontana möten eller snabba frågor.

  • En tjänst med många tillval


    Skype for Business är en komplett tjänst du köper till en månadskostnad per användare. Du får ett modernt verktyg som effektiviserar jobbet, oavsett om dina kollegor sitter på kontoret eller i bilen. Du kan enkelt lägga till funktioner för att optimera tjänsten efter företagets behov. Skype for Business kan integreras med en rad olika klienter, som exempelvis:
     

    ✓ Det publika telenätet
    ✓ Videorumssystem, mobila anknytningar och växelsystem
    ✓ Office365, Microsoft Exchange, Sharepiont och Active Directory

  • Du bestämmer upplevelsen


    Telia erbjuder flera tillval för att göra din upplevelse av Skype for Business bättre. Du kan till exempel addera ett telefonnummer, ersätta befintligt växelsystem och integrera tjänsten med nuvarande videorumssystem. Tillvalen kan anpassas på individnivå. Eftersom Skype for Business redan är integrerad med Office slipper du krångliga installationer.

  • Telia hjälper dig att komma igång


    Telia har lång erfarenhet av realtidsapplikationer och erbjuder olika tjänster för att ditt företag enklare kan komma igång med Skype for Business och få en trygg användarupplevelse. Våra Microsoft-certifierade konsulter finns tillgängliga för att hjälpa till med konfigureringsuppdrag.

  • Detta ingår i Skype for Business


    ✓ Flera kommunikationskanaler
    ✓ Närvarostatus
    ✓ Integrerat med Office
    ✓ Flexibelt och kan anpassas över tid
    ✓ Bra uppkoppling och säkert nät

Erbjudande

TRYGG SUPPORT MED
SKYPE FOR BUSINESS

Köper du Skype for Business som en tjänst från Telia ingår personlig support där vi tar ansvar för en helhetslösning med avtalade åtgärdstider. Vill du rapportera fel når du oss på 90 450.