• Automatisk uppdatering och valbarhet


    Medarbetares namn och kontaktuppgifter kopieras från företagets telefonkatalog till Telia Röstguides databas en gång per dygn. Kontaktuppgifter till dina kollegor och generella talfraser kan antingen läsas upp med syntetiskt tal eller med hjälp av inspelade talfraser. Du väljer själv vilket alternativ som passar bäst.

  • En lönsam investering


    Telia Röstguide är dimensionerad för att hantera ett stort antal samtidiga samtal – det finns alltså ingen risk för telefonkö. Telia Röstguide är en molnbaserad tjänst i Telias nät med hög tillförlitlighet. Ingen teknisk utrustning behövs för att koppla in den i er växellösning och du slipper investera i egen dyr utrustning. I stället får du en låg fast månadskostnad och dessutom avlastar du företagets telefonister som kan lägga tid på annat.

    Med våra avancerade verktyg övervakar vi tjänsten dygnet runt, 365 dagar om året.
    Det betyder att du kan lita på att tjänsten fungerar, oavsett när du lyfter luren.

     

  • Låt kunderna koppla sig själva


    Effektivisera företagets inkommande telefoni genom en talsvarsmeny. Dina kunder kan själva koppla fram sina samtal genom att säga namnet på den person de söker. Menyn kan du också använda för att sortera den inkommande trafiken mellan olika svarsställen beroende på ärende. Menyvalet kan ske via knapptryckning eller röststyrning.

SUVERÄN SUPPORT
NÄR DU BEHÖVER DEN

Behöver du hjälp? Med Telia kan du vara trygg med att få den support du behöver. Ring 90 400 så hjälper vi dig. Supporten är öppen vardagar mellan 07.30 – 18.00.

Erbjudande