VÅRA NUMMERTJÄNSTER

TELIA 020

Kostnadsfritt för den som ringer

Ge dina kunder bästa tänkbara service - och låt dem ringa gratis till er. Kunden kan exempelvis ringa kostnadsfritt till ordermottagning, kundtjänst och helpdesk. Telia 020 fungerar för samtal inom Sverige.

TELIA 077

Samma nummer – i hela världen

En smidigare samtalshantering för företaget med kunder i hela världen. Samtalet kostar som ett samtal till det fasta nätet i respektive land. Telia 077 är en enkel ingång till kundtjänst och helpdesk.

TELIA LOKALT NUMMER

Geografiska nummer i Sverige och utomlands

Med Telia Lokalt nummer kan företag nås på ett eller flera geografiska nummer inom Sverige och från utlandet. Tjänsten gör det enklare och mer effektivt att sköta kundsamtal. Ni blir mer tillgängliga och kunden får bättre service.

TELIA 900

Ta betalt för telefontjänster

Med Telia 900 kan ni ta betalt för informations- och underhållningstjänster i både mobil och fast telefon. Ni bestämmer själva priset per minut eller samtal. Företaget slipper att skicka ut ett stort antal fakturor på små belopp.

SMARTA TILLÄGGSTJÄNSTER

  • Anpassa tjänsterna genom att välja de tillval som passar just ert företag. Telia Nummertjänster fungerar utmärkt även om ni har olika växlar inom företaget. Tjänsterna kan också kombineras med lösningar som Touchpoint och Callguide.


    Webbstyrning. Bestäm själv online var de inkommande samtalen skall styras. Tjänsten är ett smart sätt att optimera kundservicen inför helger och semesterperioder med mera.

     

    Analys. Lättanvänt webbverktyg som hjälper er att analysera statistik och få överblick över företagets samtalstrafik. 

     

    Geografisk styrning. Styr samtalen till det lokalkontor som ligger närmast den uppringande kunden.

     

    Anropsfördelning. Motverkar överbelastning och sprider ut samtalen till olika svarsställen.

     

    Belastningsskydd. Tjänsten ger maximal tillgänglighet vid hög belastning genom att styra över samtalen till ett annat svarsställe.

     

    Talsvarsbesked.  Lämna ett anpassat meddelande till kunderna vid de tillfällen när ingen har möjlighet att svara.  

     

    Tidsstyrning.  Dirigerar samtalen till olika svarsställen beroende på veckodag och tid på dygnet. Gör det enkelt att hantera skiftande öppettider eller olika bemanning.