När kommunikation sprids över fler kanaler betyder det inte att tydligheten blir bättre. Oavsett om du kommunicerar med besökare i en verksamhetslokal eller internt på arbetsplatsen så kan du nu nå ut med relevant information till mottagaren där denne befinner sig.
Med kraftfulla skärmar anpassade efter den miljö de placeras i når du ut med din information på ett enkelt sätt.
Det här är Telia Informationsskärmar.
-
Nå ut med rätt information till rätt person
-
Dynamiskt innehåll som snabbt kan uppdateras
-
Installation, utbildning och underhåll ingår
Överflöd skapar otydlighet
Med för många kontaktytor för att förmedla information ökar risken för att viktiga saker ska gå mottagaren förbi.
Det ständiga informationsflödet gör oss även otåliga, vi vill ha rätt information hellre förr än senare.
Tidsförlust och missnöje
Ingen vinner på att behöva söka efter eller repetera viktigt information.
Otydlighet skapar snarare missnöje både bland de som är användare av verksamhetens tjänster såväl som internt.
Hos oss på Telia
Våra egna informationsskärmar har vi utplacerade till exempel vid kaffeautomaterna. Ett ställe där alla stannar till åtminstone någon eller några gånger per dag. Och medan vi väntar på att kaffet eller tevattnet ska rinna ner i koppen är det bara att titta upp för att inte missa de senaste nyheterna.

Vår lösning
Färdigpaketerade tjänster med abonnemang för digital skyltning som inkluderar hårdvara, mjukvara, installation, drift och förvaltning, utbildning, service och på platsen support med utbyte av hårdvara under garantitid, underhåll, övervakning samt en professionell kundtjänst.
I Telias åtagande i tjänsten ingår även enkel administration kring installation, konfiguration och aktivering av systemen så att ni som organisation kan fokusera på funktion och nytta snarare än det tekniska.
I mjukvaran får ni tillgång till både den centrala plattformen för digital skyltning och ett mycket enkelt och lättnavigerat publiceringsverktyg som nås genom ett webbgränssnitt.