Hur kommunicerar ni om ert företag drabbas av en kris?
Med Telia Incidenthantering skapar ni kommunikation och aktiviteter som hjälper er att trygga era anställda och verksamheten – före, under och efter krisen.
Att kunna kommunicera snabbt och korrekt i kriser är a och o, oavsett om det handlar om brand, arbetsplatsolyckor, mediedrev eller ett verksamhetskritiskt system som slutat att fungera.
-
Enkelt att använda
-
Kom åt tjänsten överallt
-
Nå många snabbt

Vad är Telia Incidenthantering?
Molntjänsten Telia incidenthantering finns i Telia Workflow och är lätt att installera och använda. Ni skapar meddelandemallar, arbetsflöden, grupper och lösningar på ert konto och hanterar enkelt alla ärenden via appen på din dator eller mobila enhet.
Telia Incidenthantering består av färdiga block och mallar som kan kombineras, anpassas och läggas till efter behov och användas till olika incidenter. Exempelvis brand, katastrof, personskada, marknad, ekonomi och IT. Med bra rutiner och rätt verktyg kan ni snabbt återgå till verksamhetens normalläge och minimera eventuella skador och förluster.

Det här ingår i tjänsten
- Konto med admingränssnitt, instruktioner, mallar, flexibla lösningar, dokumentation, status, statistik och support med mera.
- Obegränsat antal appar
- Meddelande- och chattflöde
- Tjänster för incidentkommunikation direkt i appen
- Dashboard för att kunna följa varje incident
- Ärendenummer och kategorisering av varje incident