Det här erbjuder vi

Telia har årtionden av erfarenhet när det kommer till att skapa integrerade systemlösningar för kontaktcenter baserat på Genesysplattformen. Vi ligger på den högsta partnernivån Genesys Gold Partner. För dig som kund innebär det en garanti för ett väldigt nära och bra samarbete samt att Genesys satt sin kvalitetsstämpel pa Telias leveransförmaga. Oavsett om ni vill förfina en existerande lösning eller skapa en ny omnikanal-lösning från grunden så vänder ni er med förtroende till oss.

Plattformen

Genesysplattformen består av olika komponenter som kan hantera all kommunikation mellan kunder och manuella eller automatiska kundtjänster (chatbots eller självbetjäningstjänster etc.). Olika typer av ärenden/kontaktvägar förmedlas rätt enligt de affärsregler som satts upp med hjälp av Genesys prisbelönta styrningsmotor. Det finns oändliga möjligheter i plattformen och den kan kompletteras efterhand med såväl användare som funktioner. Genesys lämpar sig speciellt väl för dig som anser att det är viktigt att själv drifta och styra sitt system för kundmöten, men Telia kan även erbjuda tjänster för detta.

Analysera kundmötet

Med Genesys kan du samla in data för att analysera kundmötet. Det ger dig möjligheten att effektivisera din verksamhet som i sin tur leder till en mer produktiv kundtjänst och nöjdare kunder. Vi har lång erfarenhet av dataanalys och kan visa hur man kan jobba med detta.

MED KUNDEN OCH MEDARBETAREN I FOKUS

Lösningen ger dig full kontroll och du kan enkelt skapa en enhetlig och sammanhållen kundresa, oavsett vilken kontaktväg kunden väljer. Och när dina medarbetare får verktygen som ger överblick och stöd för att driva kundmötet så finns alla förutsättningar på plats för att skapa en riktigt bra kundupplevelse.

Hyr eller delbetala din it-lösning

finansiera genesys

Skaffa den senaste tekniken med en skräddarsydd finansieringslösning.

✓ Snabb hantering
✓ Ingen säkerhet behövs
✓ Frigör kapital för andra investeringar

Erbjudande