Det här erbjuder vi

Vi på Telia har årtionden av erfarenhet när det kommer till att kombinera och integrera fördelarna från olika system till ett enda effektivt arbetsflöde. Vi erbjuder hela Genesys-svitens kapacitet och kan skräddarsy utefter era behov. Oavsett om ni vill förfina en existerande lösning eller skapa en ny multikanals-lösning från grunden.

Plattformen

Customer Interaction Management, CIM, består av olika komponenter som kan hantera all kommunikation mellan kunder och manuella och automatiska kundtjänster. Olika typer av ärenden (samtal, e-post, chatt) förmedlas till rätt tjänst med Genesys prisbelönta styrningsmotor. Beroende på vilka ingångar ni har till er kundtjänst går det att komplettera CIM med en eller flera kontaktvägar för att hantera olika inkommande och utgående interaktionstyper. Alla interaktionstyper har möjlighet att utnyttja de funktioner som finns i CIM.

Analysera kundmötet

Med Genesys kan du samla in data för att analysera kundmötet. Det ger dig möjligheten att effektivisera din verksamhet som i sin tur leder till en mer produktiv kundtjänst och nöjdare kunder. Vi har lång erfarenhet av data-analys och kan lära er hur ni bäst använder datan.

SÄTT KUNDEN I FOKUS

I och med att du får en lösning som ger dig full kontroll över kundresan kan du enkelt skapa en enhetlig och sammanhållen kundresa, oavsett vilken kontaktväg kunden väljer.

Hyr eller delbetala din it-lösning

finansiera genesys

Skaffa den senaste tekniken med en skräddarsydd finansieringslösning.

✓ Snabb hantering
✓ Ingen säkerhet behövs
✓ Frigör kapital för andra investeringar

Erbjudande