Erbjudande

SUVERÄN SUPPORT

Telia har längst erfarenhet och flest certifierade Genesyskonsulter i jämfört med andra återförsäljare. Därför kan vi på Telia vi hjälpa dig under hela livscykeln, skräddarsy lösningar efter dina behov och även integrera Genesys med andra system om det behövs.

Läs mer om vad det innebär.

SAMLA IN DATA

Med Genesys kan du samla in data och analysera kundmötet. Det ger dig möjligheten att effektivisera din verksamhet som i sin tur leder till en mer produktiv kundtjänst och nöjdare kunder.

SÄTT KUNDEN I FOKUS

I och med att du får en lösning som ger dig full kontroll över kundresan kan du enkelt skapa en enhetlig och sammanhållen kundresa, oavsett vilken kontaktväg kunden väljer.

SPECIFIKATIONER

Workspace
Användarens verktyg för att hantera kundrelationen. Ger en överblick på kundens kontakt med företaget och stödjer alla kanaler från röst, epost, chatt, video och många fler. Användaren kan enkelt växla mellan kanalerna eller lägga till en kanal under pågående interaktion.

iWD (intelligent Workload Distribution)
Uppgifter och ärenden kan styras så att de alltid kommer fram till rätt handläggare vid rätt tidpunkt. iWD kan i princip integreras med vilket system som helst.

Skype for Business
Genesys kan användas till att styra Skype for Business-samtal och en fullständing Skype for Business-klient finns integrerad i Genesys Workspace. Detta ger kraftfulla möjligheter att koppla samma kontaktcenter och back-office.

Mobile Engagement
Håller samman företagets mobila applikation med kontaktcentret. Kunden kan med en knapptryckning i en app ringa till kontaktcentret utan att behöva passera ett talsvar. Användaren kan direkt se varifrån kunden söker kontakt och var kunden fysiskt befinner sig.

Social Engagement
Styr in interaktioner från sociala medier direkt in i kontaktcenterplattformen. Detta möjliggör att användaren får en fullständig kontakthistorik på kunderna och kan se när och hur kunden kontaktat ert företag.

Web Engagement
Erbjuder kunden en chatt eller callback vid behov och gör det enbart när det faktiskt finns en ledig kontakt redo. Användaren kan även hjälpa kunden genom att de båda ser exakt vad kunden är och gör på företagets webbsida.