Ett optimalt verktyg – för alla kanaler

Det krävs effektiva verktyg för att din kundtjänst ska kunna ge den bästa servicen. Med CallGuide Agent kan dina medarbetare arbeta snabbt med många kundkontakter från alla kanaler, som e-post, samtal eller chatt. Ett användarvänligt verktyg som gör vardagen enklare för dina medarbetare.

Lär känna dina kunder bättre

CallGuide erbjuder en rad analys- och uppföljningsverktyg där du bland annat kan övervaka det som sker i realtid eller ta fram statistik. Tjänsten hjälper dig att få en tydligare bild av dina kunder. Du kan dessutom jämföra företagets siffror med andra företag och organisationer med hjälp av vårt index.

KUNDCASE

"MINDRE TAL – MER DIGITALT"

Norrköpings Tidningars Media är en av Sveriges största mediekoncerner. Sedan de samlade sin kundtjänst märker de en stor förbättring – och med fler kanaler har de blivit mer effektiva. "Utvecklingen går ständigt framåt och för oss är det viktigt med ett system som kan utvecklas med oss" säger Ulla Kärman som är chef för kundcenter.

KUNDCASE

"MAN MÅSTE VARA BRA
– I ALLA KANALER"

Skånska Byggvaror är en marknadsledande bygghandlare på nätet. De möter sina kunder på telefon, chatt, mejl, blogg och Facebook – med alla kanaler samlade i ett och samma verktyg.