Kundservice i världsklass

Telefon, chatt, e-post eller sociala medier - med en ledande och komplett kontaktcenterlösning kan ni kommunicera i alla kanaler och möta kunden där kunden är. Telia CallGuide gör det enklare att leverera service i världsklass. Ni kan styra kundkontakterna till rätt person med rätt kompetens eller självbetjäning.

ETT OPTIMALT VERKTYG

Det krävs effektiva verktyg för att er kundtjänst ska kunna ge den bästa servicen. Med CallGuide Agent kan era medarbetare arbeta snabbt med många kundkontakter från alla kanaler, så som e-post, samtal eller chatt. Ett användarvänligt verktyg som gör vardagen enklare för era medarbetare.

Analysera – och lär känna dina kunder

Analysera er verksamhet och bli bättre. CallGuide erbjuder en rad uppföljningsverktyg - och ni kan bland annat övervaka det som sker i realtid eller ta fram historisk statistik. Tjänsten hjälper er att få en tydligare bild av era kunder. Ni kan dessutom jämföra era siffror med andra företag och organisationer med hjälp av vårt index.

SPECIFIKATIONER

MÖT KUNDEN - DIREKT

I en uppkopplad värld är det viktigt att ge kunden snabba svar - på plats.
Med CallGuide kan ni möta kunden direkt på webben, i appen eller på sociala medier.

  • Alla funktioner ni behöver - i en tjänst


    ✓ Skilled based routing
    ✓ E-post 
    ✓ Chatt
    ✓ Co-browsing med proaktivitet på webben
    ✓ Sociala medier 
    ✓ Inkommande telefoni
    ✓ Callback
    ✓ Kampanjtelefoni och dialer 
    ✓ Fritt tal
    ✓ Telefonistbord
    ✓ Inspelning
    ✓ Växelfunktionalitet
    ✓ Smart FAQ
    ✓ E-signering
    ✓ Kundenkät
    ✓ Realtidsövervakning
    ✓ Statistik
    ✓ Öppna gränssnitt för integrationer
     

"MINDRE TAL – MER DIGITALT"

Norrköpings Tidningars Media är en av Sveriges största mediekoncerner. Sedan de samlade sin kundtjänst märker de en stor förbättring – och med fler kanaler har de blivit mer effektiva. "Utvecklingen går ständigt framåt och för oss är det viktigt med ett system som kan utvecklas med oss" säger Ulla Kärman som är chef för kundcenter.

SUPPORT

BEHÖVER DU HJÄLP?

Med Telia kan du vara trygg med att få den support du behöver. Servicedesk är öppen varje dag, dygnet runt. Supporten når du på 90 400.

KUNDCASE

"MAN MÅSTE VARA BRA
– I ALLA KANALER"

Skånska Byggvaror är en marknadsledande bygghandlare på nätet. De möter sina kunder på telefon, chatt, mejl, blogg och Facebook – med alla kanaler samlade i ett och samma verktyg.