För dig som vill ha växeln i molnet

Den moderna växeln är en tjänst. Den viktigaste fördelen med att köpa växeln som en tjänst är att du outsourcar hela driften av den. Vi tar hand om allt det jobbiga – konfiguration, underhåll, uppdateringar, och så vidare. Dessutom blir det enkelt skalbart. Behöver ni skala upp över en natt är det inga problem.

  • Touchpoint – för dig med upp till 50 användare

    Litet och enkelt paket för dig med upp till 50 anställda. Två svarsgrupper ingår. Fasta nummer och hänvisning kan beställas. Behöver du ytterligare tilläggstjänster är det lätt att uppgradera till Touchpoint Plus.

  • Touchpoint Plus – för upp till 500 användare

    En molnbaserad telefonilösning för företag mellan 50 och 500 användare. Touchpoint är till för dig som vill köpa telefoni som funktion och betala per användare – för att slippa dyr investering och eget driftansvar. Touchpoint innehåller funktioner för växel, mobilitet, närvaro, chatt, och kontaktcenter.

  • Centrex – för företag med lokaler på flera platser

    Telia Centrex är växeltjänsten utan geografiska begränsningar där du blandar anknytningar precis som du vill – mobila, fasta och ip. Du kan enkelt skräddarsy en lösning utifrån verksamhetens behov och medarbetarnas förutsättningar. Eftersom du köper färdiga funktioner i stället för teknisk utrustning slipper du onödiga investeringar.